Interesse? Bel of mail Otto Reuchlin, 06 432 89 460, or@peer-groep.nl

Zeg eens eerlijk: heb jij het idee dat je zo onderhand ‘alles wel gezien hebt’ als financieel-administratief expert? En ben je vooral bezig met een nóg hoger salaris – al weet je dat je daar niet echt blij van wordt? Lees dan door. Zeker als je meer zingeving zoekt en jouw ervaring in wilt zetten voor bijzondere mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. Dan ben je met al je expertise aan het juiste adres bij Peer. Wij zoeken namelijk een

Gedreven hoofd administratie en samenstel­praktijk

Teamleider administratie? Bij een MKB-kantoor?
Verwacht bij ons geen hiërarchische structuren, mantelpakje, of jasje-dasje. Wel een groeiend team van nu zo’n tien collega’s dat staat te springen om jouw leiding. Je verstaat je vak en vindt het leuk anderen tot bloei te laten komen. Je werkt met bijzondere, interessante klanten (2-35 medewerkers) die ons selecteren vanwege onze maatschappelijke impact. Onze klanten zijn vaak net als wij een Social Enterprise.

Idealen? Maatschappelijke impact? Als financial?
Natuurlijk help je onze klanten om hun financiële huishouding tiptop op orde te hebben en houden. Maar dat kun je overal doen. Welk kantoor zit niet te springen om goede mensen? Bij ons help je daarnaast, of eigenlijk vooral, een team collega’s om optimaal uit de verf te komen. We werken bij Peer namelijk met een steengoed, hoogopgeleid team dat voor een deel bestaat uit talenten die een steuntje in de rug nodig hebben. In re-integratiejargon: met een afstand tot de arbeidsmarkt. Denk aan een fysieke beperking, autisme, of een statushouder (vluchteling). Medewerkers die soms meer weten dan jij – en dat vind je leuk.

Steuntje in de rug geven? En jij zelf dan?
Uiteraard valt er voor jou ook genoeg te ‘halen’ bij ons:

  • Je geeft concreet en praktisch vorm aan jouw idealen door een team te leiden waarin steengoede financieel professionals een baan op niveau verwezenlijken.
  • Je bent elke dag bezig met hele mooie klanten.
  • Je komt terecht in een collegiaal team. Ons ziekteverzuim is niet voor niets bijna nul.
  • Je krijgt alle ruimte om aan je eigen persoonlijke en professionele groei te werken.

Criteria? Hebben we ook nog ‘eisen’?
Zeker! Niet iedereen past namelijk bij ons. En we vinden het belangrijk dat je je als een vis in het water voelt in ons team. Daarom werken we graag samen met mensen op minimaal het niveau SPD-Administratie die zich hierin herkennen:

  • Je zet met gemak zelf een administratie op voor nationaal en internationaal werkende klanten. Natuurlijk ben je niet anders gewend dan in de cloud te werken.
  •  Je hebt ruime ervaring met het maken van jaarrekeningen voor middelgrote organisaties (tot 10 mln. omzet), en doen van aangiften BTW/ICP, VPB en IB-ondernemer. Je kunt de vaak voorkomende fiscale vragen van ondernemers meestal zelf beantwoorden en weet wanneer een fiscaal specialist nodig is.
  • Je hebt een passie voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. Daarnaast durf jij je zelf ook kwetsbaar op te stellen, want wie heeft er eigenlijk geen gebruiksaanwijzing?
  • Je hebt ervaring met leidinggeven en wilt je daarin verder ontwikkelen. Je houdt overzicht en je bewaakt de kwaliteit van onze diensten.
  • Je weet soepel met klanten samen te werken. Je springt in waar sommige medewerkers minder makkelijk communiceren. En onze klanten herkennen jouw drive; professioneel én maatschappelijk.
  • Je houdt van een cultuur waarin gelijkwaardigheid voorop staat en waarin iedereen zegt waar het op staat. Dat doen we respectvol, open, stevig, zonder ego-gedoe.

Tijd voor een échte stap?
Wil je een echte stap maken? Een die buiten het traditionele pad valt en waarmee je daadwerkelijk verschil gaat maken voor collega’s, klanten en maatschappij? Of je nu 10 of 30 jaar meedraait in het vak, wij spreken je graag. Kijk eens wat filmpjes van onze klanten op de website en kom dan kennismaken met het team en kijk of het klikt. Stuur om te beginnen je cv en een motivatie naar onze directeur Otto Reuchlin via or@peer-groep.nl. Je mag Otto ook bellen via 06 432 89 460.

Peer is een Social Enterprise, opgericht in 2013, met de eerste vestiging in Amsterdam. Doel van Peer is banen scheppen voor hoogopgeleid financieel-administratief talent dat een steuntje in de rug nodig heeft. Ambitie is 50 FTE. We verdienen ons geld gewoon uit onze dienstverlening, zonder structurele subsidie, door: opzetten, automatiseren en voeren van administraties, samenstellen van jaarrekeningen en andere financiële rapportages, doen van belastingaangiften, uitvoeren loonadministraties, en geven van fiscaal en bedrijfseconomisch advies. We werken met programma’s zoals Basecone, Exact Online, Twinfield, Nextens, Visionplanner en Nmbrs. Peer heeft enen gemengd team met medewerkers die wel en niet uit ‘doelgroepen’ komen. De meeste medewerkers hebben langdurige, vaste aanstellingen. Iedereen werkt op ons kantoor en er is een voorzichtig begin met part time detachering. Peer groeit snel. Klanten van Peer zijn met name middelgrote maatschappelijk gedreven BV’s, stichtingen en verenigingen.

De fiscaal medewerker adviseert collega’s. Als dat past bij je persoon, adviseer je ook klanten over fiscale vraagstukken. Daarnaast werk je mee in de administratieve praktijk.

Functie-eisen:

    • Minimaal HBO-niveau administratie, accountancy, fiscaal recht of fiscale economie. Voorbeelden: SPD, HBO-accountancy/fiscaal. Dit niveau kun je ook bereikt hebben door een combinatie van opleiding en ervaring. Het heeft helaas geen zin met een MBO-opleiding zoals PDB te solliciteren, tenzij je aantoonbaar door ervaring HBO-niveau hebt bereikt.
    • We hebben bewust geen uitgewerkte functieprofielen. We bouwen samen de baan rondom je kwaliteiten, rekening houdend met je ‘gebruiksaanwijzing’. Als we allemaal doen waar we goed in zijn, kunnen we als team alles aan.
    • Hoge motivatie. Je wilt graag werken in een volwaardige baan.
    • Recht op een no-riskpolis waardoor het ziekterisico is weggenomen voor Peer. Bijvoorbeeld vanwege een recht op wao/wia, wajong, regeling, sw, of bijstand met no risk-polis. Ook stromen medewerkers in via het tweede spoor re-integratie. Peer heeft dus een bredere focus dan het ‘doelgroepenregister’.

We staan open voor bemiddelaars zoals re-integratiebureaus.Arbeidsvoorwaarden in overleg. Vaak beginnen medewerkers uit de doelgroepen met een proefplaatsing, een werkervaringsplaats, of op het tweede spoor re-integratie.

Informatie bij Otto Reuchlin, directeur, tel. 0643289460. Stuur bij interesse je cv plus een korte motivatie naar or@peeradministratie.nl »

Vanwege groei zoekt Peer nieuwe collega’s in de administratie. Je werkt mee in één of meer van onze werkstromen:

  • inrichting, stroomlijning en automatisering van administraties van klanten
  • de week-, maand- en kwartaalstroom: boekhoudingen, btw-aangiften, financiële rapportages en aanverwante diensten
  • salarisadministratie
  • de jaarstroom: jaarrekeningen en aangiften VPB/IB
  • en/of ons administratieve aanbod op maat voor patiënten- en gehandicaptenorganisaties.

Functie-eisen:

  • Opleiding accountancy die minimaal gelijk is aan HBO-niveau in Nederland. Dit niveau kun je ook bereikt hebben door een combinatie van opleiding en ervaring.
  • We hebben bewust geen uitgewerkte functieprofielen. We bouwen samen de baan rondom je kwaliteiten, rekening houdend met je ‘gebruiksaanwijzing’. Als we allemaal doen waar we goed in zijn, kunnen we als team alles aan.
  • Hoge motivatie. Je wilt graag werken in een volwaardige baan.
  • Het volgende geldt niet voor vluchtelingen/statushouders. Recht op een no-riskpolis waardoor het ziekterisico is weggenomen voor Peer. Bijvoorbeeld vanwege een recht op wao/wia, wajong, regeling, sw, of bijstand met no risk-polis. Ook stromen medewerkers in via het tweede spoor re-integratie. Peer heeft dus een bredere focus dan het ‘doelgroepenregister’.

We staan open voor bemiddelaars zoals re-integratiebureaus.

Arbeidsvoorwaarden in overleg. Vaak beginnen medewerkers uit de doelgroepen met een proefplaatsing, een werkervaringsplaats, of op het tweede spoor re-integratie.

Informatie bij Otto Reuchlin, directeur, tel. 0643289460. Stuur bij interesse je cv plus een korte motivatie naar or@peeradministratie.nl »

Peer schept vaste betaalde banen op onze eigen kantoren voor twee doelgroepen:

  • administrateurs met een arbeidsbeperking door een chronische ziekte of andere ‘handicap’.
  • statushouders (vluchtelingen) met een accountancy-achtergrond.

Wij spreken overigens niet over handicap of beperking, maar over gebruiksaanwijzing. Want een gebruiksaanwijzing heeft ieder mens.

En ieder mens heeft kwaliteiten. Om je kwaliteiten draait het bij ons.

We werken voor mkb-bedrijven, stichtingen, verenigingen en zelfstandigen. Peer groeit dit jaar van tien naar vijftien medewerkers. De verwachting is dat de groei zich in de komende jaren voortzet.

De hoofdvestiging van Peer is in Amsterdam. Een tweede vestiging is in opbouw in Utrecht. Voorlopig werken in Utrecht wel alleen ingewerkte collega’s, je start nog in Amsterdam. 

Doorstroming naar een baan bij een andere werkgever is mogelijk. Ook gaan we geleidelijk meer part-time detacheren.

Informatie bij Otto Reuchlin, directeur, tel. 0643289460. Stuur bij interesse je cv plus een korte motivatie naar or@peeradministratie.nl »

Zeg eens eerlijk: heb jij het idee dat je zo onderhand ‘alles wel gezien hebt’ als financieel-administratief expert? En ben je vooral bezig met een nóg hoger salaris – al weet je dat je daar niet echt blij van wordt? Lees dan door. Zeker als je meer zingeving zoekt en jouw ervaring in wilt zetten voor bijzondere mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. Dan ben je met al je expertise aan het juiste adres bij Peer. Wij zoeken namelijk een

Gedreven hoofd administratie en samenstel­praktijk

Teamleider administratie? Bij een MKB-kantoor?
Verwacht bij ons geen hiërarchische structuren, mantelpakje, of jasje-dasje. Wel een groeiend team van nu zo’n tien collega’s dat staat te springen om jouw leiding. Je verstaat je vak en vindt het leuk anderen tot bloei te laten komen. Je werkt met bijzondere, interessante klanten (2-35 medewerkers) die ons selecteren vanwege onze maatschappelijke impact. Onze klanten zijn vaak net als wij een Social Enterprise.

Idealen? Maatschappelijke impact? Als financial?
Natuurlijk help je onze klanten om hun financiële huishouding tiptop op orde te hebben en houden. Maar dat kun je overal doen. Welk kantoor zit niet te springen om goede mensen? Bij ons help je daarnaast, of eigenlijk vooral, een team collega’s om optimaal uit de verf te komen. We werken bij Peer namelijk met een steengoed, hoogopgeleid team dat voor een deel bestaat uit talenten die een steuntje in de rug nodig hebben. In re-integratiejargon: met een afstand tot de arbeidsmarkt. Denk aan een fysieke beperking, autisme, of een statushouder (vluchteling). Medewerkers die soms meer weten dan jij – en dat vind je leuk.

Steuntje in de rug geven? En jij zelf dan?
Uiteraard valt er voor jou ook genoeg te ‘halen’ bij ons:

  • Je geeft concreet en praktisch vorm aan jouw idealen door een team te leiden waarin steengoede financieel professionals een baan op niveau verwezenlijken.
  • Je bent elke dag bezig met hele mooie klanten.
  • Je komt terecht in een collegiaal team. Ons ziekteverzuim is niet voor niets bijna nul.
  • Je krijgt alle ruimte om aan je eigen persoonlijke en professionele groei te werken.

Criteria? Hebben we ook nog ‘eisen’?
Zeker! Niet iedereen past namelijk bij ons. En we vinden het belangrijk dat je je als een vis in het water voelt in ons team. Daarom werken we graag samen met mensen op minimaal het niveau SPD-Administratie die zich hierin herkennen:

  • Je zet met gemak zelf een administratie op voor nationaal en internationaal werkende klanten. Natuurlijk ben je niet anders gewend dan in de cloud te werken.
  •  Je hebt ruime ervaring met het maken van jaarrekeningen voor middelgrote organisaties (tot 10 mln. omzet), en doen van aangiften BTW/ICP, VPB en IB-ondernemer. Je kunt de vaak voorkomende fiscale vragen van ondernemers meestal zelf beantwoorden en weet wanneer een fiscaal specialist nodig is.
  • Je hebt een passie voor mensen die een steuntje in de rug nodig hebben. Daarnaast durf jij je zelf ook kwetsbaar op te stellen, want wie heeft er eigenlijk geen gebruiksaanwijzing?
  • Je hebt ervaring met leidinggeven en wilt je daarin verder ontwikkelen. Je houdt overzicht en je bewaakt de kwaliteit van onze diensten.
  • Je weet soepel met klanten samen te werken. Je springt in waar sommige medewerkers minder makkelijk communiceren. En onze klanten herkennen jouw drive; professioneel én maatschappelijk.
  • Je houdt van een cultuur waarin gelijkwaardigheid voorop staat en waarin iedereen zegt waar het op staat. Dat doen we respectvol, open, stevig, zonder ego-gedoe.

Tijd voor een échte stap?
Wil je een echte stap maken? Een die buiten het traditionele pad valt en waarmee je daadwerkelijk verschil gaat maken voor collega’s, klanten en maatschappij? Of je nu 10 of 30 jaar meedraait in het vak, wij spreken je graag. Kijk eens wat filmpjes van onze klanten op de website en kom dan kennismaken met het team en kijk of het klikt. Stuur om te beginnen je cv en een motivatie naar onze directeur Otto Reuchlin via or@peer-groep.nl. Je mag Otto ook bellen via 06 432 89 460.

Peer is een Social Enterprise, opgericht in 2013, met de eerste vestiging in Amsterdam. Doel van Peer is banen scheppen voor hoogopgeleid financieel-administratief talent dat een steuntje in de rug nodig heeft. Ambitie is 50 FTE. We verdienen ons geld gewoon uit onze dienstverlening, zonder structurele subsidie, door: opzetten, automatiseren en voeren van administraties, samenstellen van jaarrekeningen en andere financiële rapportages, doen van belastingaangiften, uitvoeren loonadministraties, en geven van fiscaal en bedrijfseconomisch advies. We werken met programma’s zoals Basecone, Exact Online, Twinfield, Nextens, Visionplanner en Nmbrs. De meeste medewerkers hebben langdurige, vaste aanstellingen. Iedereen werkt op ons kantoor en er is een voorzichtig begin met part time detachering. Peer heeft een gemengd team met medewerkers die wel en die niet uit ‘doelgroepen’ komen. Peer groeit snel. Klanten van Peer zijn met name middelgrote maatschappelijk gedreven BV’s, stichtingen en verenigingen.

De fiscaal medewerker adviseert collega’s. Als dat past bij je persoon, adviseer je ook klanten over fiscale vraagstukken. Daarnaast werk je mee in de administratieve praktijk.

Functie-eisen:

    • Minimaal HBO-niveau administratie, accountancy, fiscaal recht of fiscale economie. Voorbeelden: SPD, HBO-accountancy/fiscaal. Dit niveau kun je ook bereikt hebben door een combinatie van opleiding en ervaring. Het heeft helaas geen zin met een MBO-opleiding zoals PDB te solliciteren, tenzij je aantoonbaar door ervaring HBO-niveau hebt bereikt.
    • We hebben bewust geen uitgewerkte functieprofielen. We bouwen samen de baan rondom je kwaliteiten, rekening houdend met je ‘gebruiksaanwijzing’. Als we allemaal doen waar we goed in zijn, kunnen we als team alles aan.
    • Hoge motivatie. Je wilt graag werken in een volwaardige baan.
    • Recht op een no-riskpolis waardoor het ziekterisico is weggenomen voor Peer. Bijvoorbeeld vanwege een recht op wao/wia, wajong, regeling, sw, of bijstand met no risk-polis. Ook stromen medewerkers in via het tweede spoor re-integratie. Peer heeft dus een bredere focus dan het ‘doelgroepenregister’.

We staan open voor bemiddelaars zoals re-integratiebureaus.Arbeidsvoorwaarden in overleg. Vaak beginnen medewerkers uit de doelgroepen met een proefplaatsing, een werkervaringsplaats, of op het tweede spoor re-integratie.

Informatie bij Otto Reuchlin, directeur, tel. 0643289460. Stuur bij interesse je cv plus een korte motivatie naar or@peeradministratie.nl »

Vanwege groei zoekt Peer nieuwe collega’s in de administratie. Je werkt mee in één of meer van onze werkstromen:

  • inrichting, stroomlijning en automatisering van administraties van klanten
  • de week-, maand- en kwartaalstroom: boekhoudingen, btw-aangiften, financiële rapportages en aanverwante diensten
  • salarisadministratie
  • de jaarstroom: jaarrekeningen en aangiften VPB/IB
  • en/of ons administratieve aanbod op maat voor patiënten- en gehandicaptenorganisaties.

Functie-eisen:

  • Opleiding accountancy die minimaal gelijk is aan HBO-niveau in Nederland. Dit niveau kun je ook bereikt hebben door een combinatie van opleiding en ervaring.
  • We hebben bewust geen uitgewerkte functieprofielen. We bouwen samen de baan rondom je kwaliteiten, rekening houdend met je ‘gebruiksaanwijzing’. Als we allemaal doen waar we goed in zijn, kunnen we als team alles aan.
  • Hoge motivatie. Je wilt graag werken in een volwaardige baan.
  • Het volgende geldt niet voor vluchtelingen/statushouders. Recht op een no-riskpolis waardoor het ziekterisico is weggenomen voor Peer. Bijvoorbeeld vanwege een recht op wao/wia, wajong, regeling, sw, of bijstand met no risk-polis. Ook stromen medewerkers in via het tweede spoor re-integratie. Peer heeft dus een bredere focus dan het ‘doelgroepenregister’.

We staan open voor bemiddelaars zoals re-integratiebureaus.

Arbeidsvoorwaarden in overleg. Vaak beginnen medewerkers uit de doelgroepen met een proefplaatsing, een werkervaringsplaats, of op het tweede spoor re-integratie.

Informatie bij Otto Reuchlin, directeur, tel. 0643289460. Stuur bij interesse je cv plus een korte motivatie naar or@peeradministratie.nl »

Peer schept vaste betaalde banen op onze eigen kantoren voor twee doelgroepen:

  • administrateurs met een arbeidsbeperking door een chronische ziekte of andere ‘handicap’.
  • statushouders (vluchtelingen) met een accountancy-achtergrond.

Wij spreken overigens niet over handicap of beperking, maar over gebruiksaanwijzing. Want een gebruiksaanwijzing heeft ieder mens.

En ieder mens heeft kwaliteiten. Om je kwaliteiten draait het bij ons.

We werken voor mkb-bedrijven, stichtingen, verenigingen en zelfstandigen. Peer groeit dit jaar van tien naar vijftien medewerkers. De verwachting is dat de groei zich in de komende jaren voortzet.

De hoofdvestiging van Peer is in Amsterdam. Een tweede vestiging is in opbouw in Utrecht. Voorlopig werken in Utrecht wel alleen ingewerkte collega’s, je start nog in Amsterdam. 

Doorstroming naar een baan bij een andere werkgever is mogelijk. Ook gaan we geleidelijk meer part-time detacheren.

Informatie bij Otto Reuchlin, directeur, tel. 0643289460. Stuur bij interesse je cv plus een korte motivatie naar or@peeradministratie.nl »